Zarządzanie pracą grupową i projektami

Opublikowano w Zarządzanie informacją

Chciałbyś usprawnić przepływ oraz dostęp do informacji w Twojej firmie. Szukasz elastycznego rozwiązania, które zintegruje informację z różnych obszarów np. CRM, Serwis, Projekty, Budżety, Umowy, HR, Workflow, Raporty oraz będzie zintegrowany z aktualnie wykorzystywanymi przez Ciebie systemami klasy ERP?

Potrzebujesz przyjaznego w obsłudze systemu będącego spójną platformą dostępu do danych. Idealna propozycja dla Twojej firmy to platforma zapewniająca dostęp do zasobów informacyjnych i aplikacji biznesowych. To łatwy i uporządkowany dostęp do zewnętrznych źródeł danych oraz lepsza komunikacja z otoczeniem przedsiębiorstwa. Jeden interfejs, jedno logowanie i dostęp do wielu aplikacji z jednego miejsca, czynią to rozwiązanie wygodnym narzędziem pracy dla użytkownika, dając mu bezpośredni dostęp do najważniejszych - dla jego zadań - informacji z wszystkich działów firmy.

Usprawnia organizację pracy, przez co zwiększa sprawność zarządzania firmą, co w konsekwencji prowadzi bezpośrednio do redukcji kosztów i wzrostu konkurencyjności. Oferuje rozwiązania elastyczne, przygotowane na bazie indywidualnych potrzeb wielu tysięcy użytkowników. Funkcjonalności zaprojektowane są tak, aby były intuicyjne, a informacja była właściwa dla aktualnego kontekstu pracy.

Moduł Zarządzania projektami obejmuje:

  • Harmonogramowanie zadań i graficzną reprezentację w postaci wykresu Gantt’a
  • Analizę stopnia realizacji projektu, ścieżka krytyczna, kamienie milowe
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie zasobami
  • Integrację z modułem budżetowania
  • Dokumenty, szablony dokumentów, karty realizacji zadań, protokoły
  • Raportowanie

Moduły Intranet i Workflow pozwalają na:

  • Scentralizowany dostęp do informacji korporacyjnych (kalendarze, spotkania, zadania, zasoby, dokumenty)
  • Usprawnienie obiegu dokumentów w firmie
  • Obsługę e-kancelarii
  • Przydział i monitorowanie zadań, ustalanie przypomnień
  • Wewnętrzną komunikację
  • Obsługę procesów HR jak np. wnioski urlopowe, delegacje itp.

Moduł CRM usprawnia funkcjonowanie firmy poprzez zintegrowanie kluczowych informacji o obecnych i potencjalnych Klientach. Zapewnia wysoką efektywność pracy, zmniejszenie kosztów pozyskania i obsługi Klienta oraz wzrost jakości długofalowych relacji z Klientami. Umożliwia m.in.:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych w celu prowadzenia efektywnej sprzedaży produktów lub usług
  • Opracowanie i zarządzanie planem sprzedażowym dla realizacji ambitnych celów
  • Pomiar efektywności działań marketingowych i ich doskonalenie
  • Zwiększenie sprzedaży cross-selling i up-selling
  • Tworzenie centralnej bazy danych wiedzy o Klientach i podejmowanych działaniach oraz ich efektach.

Moduł Serwis/HelpDesk pozwala na szybką rejestrację i obsługę zgłoszeń użytkowników lub Kontrahentów. Pełna kontrola nad procesem, zarządzanie realizacją zleceń, wielopłaszczyznowa analiza zgłoszeń, automatyczne lub ręczne przydzielanie zadań, baza wiedzy, rozliczenia czasu pracy i wiele innych. Zastosowanie modułu Serwis/HelpDesk przyczynia się do:

  • Zwiększenia zadowolenia Klientów z obsługi
  • Skrócenia czasu reakcji na zgłoszenie
  • Efektywnego rozkładu obciążenia zadaniami poszczególnych pracowników serwisu
  • Lepszego wykorzystanie zasobów
  • Podniesienia jakości i dostarczania rozwiązań najlepiej spełniających oczekiwania Klienta dzięki skatalogowanej wiedzy na temat sposobów wykorzystania oferowanych produktów i usług.

Jeżeli moduł Serwis wykorzystywany jest z innymi modułami np. Projects to, możliwe jest katalogowanie zgłoszeń związanych np. z konkretnymi projektami. Pozwala na zarządzanie działami serwisu obsługującymi wielu zewnętrznych Klientów i tysiące ich użytkowników.

Niezależnie od przedstawionych wyżej głównych modułów, powstały dziesiątki innych jak np. zarządzanie zasobami, zadaniami, działami HR, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie czasem i wiele innych. Kolejne moduły można ze sobą łatwo integrować, uzyskując tym samym lepszą komunikację pomiędzy działami oraz sprawniejszy obieg i dostęp do informacji. Zastosowanie w firmie w znacznym stopniu usprawnia pracę, wpływa na jakość obsługi Klientów i Kontrahentów oraz ułatwia jej funkcjonowanie w dzisiejszym konkurencyjnym świecie.

To co oferujemy, to nie tylko dostarczenie rozwiązania informatycznego, to przede wszystkim dostęp do ponad 25 lat doświadczeń ze współpracy z tysiącami użytkowników, to gwarancja bezpiecznej inwestycji przynoszącej efekty od pierwszego dnia.

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information